Pages

Sunday, April 24, 2011

Musafir ke MEDAN

Pada 11 Mac 2011 yang lepas dengan selamatnya saya, para pensyarah dan kawan-kawan sealiran perjuangan sekalian telah sampai ke medan. Ini merupakan kali kedua saya menjejakkan kaki ke Medan dengan rombongan yang serupa. Matlamat rombongan ini mengadakan bengkel ilmu, menyebarkan ilmu, membentang kertas kerja dan melawat ke tempat tertentu dan membeli buku. Tempat yang dijejaki selama seminggu juga merupakan tempat2 sama yang seperti tahun-tahun sebelum ini.



Saya yang tengah membentangkan kertas kerja mengenai tadbir urus zakat di MAIWPKL



Menaiki boat untuk ke Pulau Samosir sambil dihiburkan adik2 ni.Pastu depa kutip rupiah kat semua penumpang




Barisan pensyarah dan student yang menyertai rombongan ini


Makan malam terakhir di medan, di rumah Ibu Latifah. Semua muka kekenyangan dan letih~


Bergambar dengan akak2 senior, teman2 ex-classmate dan junior

Di airport Medan, dah macam orang2 p haji kan sebab duk bersila & bersimpul.Lama tu nak tgu waktu berangkat ada la dua jam lebih kot..


Inilah hasil memancing di Pajak Ikan..tempat belibelah..hehe.Saratlah Air Asia




Ada lagi gambar ditempat2 menarik, tapi tak sempat n selalu terlupa nak ambil kat my fren..Takpe..lenkali upload lagi.InsyaAllah..

Sebelum ke Medan & sepanjang ke Medan saya cuba untuk ikhlaskan hati dan positifkan minda. Alhamdulillah keberatan untuk pergi diringankan oleh-Nya dengan memudahkan urusan dengan boleh mengikuti segala yang telah dijadualkan(kira tak liat la nak turut serta) dan merasa seronok.

No comments:

Post a Comment