Pages

Wednesday, March 30, 2011

My lil sis ..Congrate 4 U !!!!!

Alhamdulillah...RASA bahagia n RASA sejuk hati bila akakku hantar sms berbaur kejayaan. Lebih kurang macam nilah sms dia "Alhamdulillah tikah dapat 7a spm". Aku pun apa lagi..really proud of u sis n sangat2 bersyukur..

Lepas solat aku sujud syukur dan alhamdulillah mungkin ada doa2ku dari kejauhan dimakbulkan. Doaku lebih kurang mcm ni la" Ya Allah berilah ketenangan dan petunjuk kepada adik2ku dalam pembelajaran dan peperiksaan. Kuatkan naluri mereka untuk menjawab dengan benar walaupun tidak mengetahui ilmu itu (maksudnya walaupun hentam ke goreng ke stil jawap ngan betul hehe). Berilah keupayaan dan minat yang bersungguh dalam hati mereka untuk mengejar ilmu. Jauhilah mereka daripada hati yang lemah dan kuatkanlah walau dalam apa pun keadaan sekeliling mereka".Amin.. Doa ni sejak aku degree lagi sampaila sekarang aku pohon untuk adik2 aku yang ada tiga orang seperti dalam gambar di bawah ni. .



Ok, sampai sini aje dulu..nanti story lagi.. (tengah malas)hehe

No comments:

Post a Comment